Tuesday 6 September 2011

Sambutan Raya Umi

Alhamdulillah akhirnya dapat juga kita melalui Syawal 2011.Umi bersyukur sangat akhirnya dapat melalui Ramadhan dengan tenang untuk tahun kedua melayan karenah putra dan putri tanpa ayah nya di sisi.Cuma tahun ni berbeza dari tahun sebelumnya di mana tahun sebelumnya umi berpuasa, bersahur sendirian tanpa ayah dan anak2.Tahun ni dapat juga umi berpuasa dengan anak2 walaupun dengan kehadiran ayahnya hanya pada hujung minggu sahaja.Mujur juga si anak2 paham akan tuntutan kerja pada masa sekarang..


Sebenarnya umi sejak2 beraya dengan memegang gelaran umi ni yang syok nyer beraya bila tengok si kecil bergaya dengan baju raya masing2.Tu jek..hehehe.Kat sini sempat gak umi nak kandid dua wajah kesayangan umi dengan aksi raya mereka..


 Ni lah Putera umi- Muhammad Auzaie Naufal B Mohd Rizal.

Tahun ni tema famili umi warna purple..Apa lagi bergaya sakan la anak2 berdua ni...


 Ni pulak Puteri umi - Aisya  Marissatul Jannah Bt Mohd Rizal.

Aiseh...umi cari -cari takde lak si kakak nye gambar raya dengan baju tema purple nye.Dek sebab menukar baju je keje nya pagi raya so tak sempat nak snap gampar baju raya.

Ni la adegan pagi raya yang sungguh syahdu buat umi dan keluarga.Acara bersalam-salaman anak beranak didului oleh bonda dengan ayahanda tercinta...

Sesungguhnya sambutan raya kali ini memberi seribu erti dalam hidup umi.

No comments:

Post a Comment