Thursday 12 April 2012

Ustaz Don Dan TV Al-Hijrah

Fenomena berkenaan Ustaz Don Daniyal ni dah lama melanda kehidupan umi sejak-sejak umi memilih Siaran TV Al-Hijrah sebagai saluran tetap utama untuk tv di rumah umi.



Memula terdengar nama Ustaz muda ni pun umi rasa bagai ada satu tarikan dengan dia.Daripada sumber2 member kata mmg Ustaz Don ni dijadikan ikon Ustaz muda bagi siaran sepenuhnya islam TV Al-Hijrah.First time tgk muka dia bila mula2 terbiasakan diri dengan channel Al-Hijrah,umi dah dapat rasakan aura Ustaz muda ni.Umi pun mula sampaikan berkenaan ustaz ni pada anak2 umi, Si Jannah dan Naufal.

Selepas dari itu mulalah kami menjadi penonton rasmi rancangan 30 Minit Ustaz Don setiap malam di TV Al-Hijrah.Kalau tak tgk satu malam rasa macam lain jek.

Yang seronoknya bukan umi sahaja yang excited dengan rancangan ini, malah hampir kesemua rancangan TV Al-Hijrah yang ada muka Ustaz Don, tapi kedua2 putra putri umi ni akan turut excited bila dapat tgk rancangan Ustaz ni.

Ustaz Don Daniyal & 30 Minit Ustaz Don


Naufal, hero umi yang makin nakal sekarang sudah mula petah bercakap dalam keadaan pelat.Tapi dia cukup kenal dengan Ustaz Don ni.Terdengar sahaj di telinga dia muzik intro untuk rancangan mahupun iklan yang menyiarkan Ustaz Don di TV Hijrah, dengan semangatnya dia berlari2 ke arah tv.Hanya untuk melihat rupa Ustaz itu.Hatta dia berada dalam bilik air pun, cepat sahaja dia akan mengarah ke tv.Dan dengan nada nyaring dia akan menjerit bagtau umi, " Umi..umi Utad Ton mi...."Gelagat dia memang akan buat umi ketawa.

Ni la gara2 Utad Ton Naufal....

No comments:

Post a Comment